۱۳۸۶ آذر ۲۰, سه‌شنبه

سقوط



بالآخره انتظارداشت تموم شد. اين بنايي گـُهي و طاقت فرسا روزهاي آخرش داشت مي شد. اطمينان داشتم اگه چند ماه ديگه طول مي كشيد حسابي جـِر مي خوردم. ولي يك انگيزه قوي ما رو هميشه ياري مي كرد. تنها انگيزه من و برادرم براي شركت درپروژه ، داشتن يك تيغه بالاي پشت بام براي دیش ماهواره بود. بدبختي روزي كه مي خواستيم تيغه رو بزنيم ،باباهه گير داده كه اصلاَ تيغه رو بي خيال بشين. نمي خوام شماها بيشتر به زحمت بيافتيد! خوبه دستت درد نكنه ! چه زود ياد ما افتادي!
جلوي اين ملت هم اسم ماهواره رو مي ياري طرف چشم هاش چنان برق مي زنه و مي گه اصل برنامه ها نصف شب شروع ميشه! فقط زاويه اروپا عاليه. كانال هاي فيلم مولتي و ....اينها سيل راهنمايي هايي هست كه مي شوي.
بنده خدا نصب كننده يك پسر كم سن و سال بود. مثلا داشت براي ما تبليغات مي كرد. مي گفت فلان كانال رو مي يارم كه بيست و چهارساعته فيلم ... ميذاره. بقيه هم بايد كمي صبر كنين. ما هم بهش مي گفتيم داداش ما فقط براي كانال شو و كليپ و موزيك مي خواهيم. طرف يك نيشخند معني دار زد كه يعني خر خودتون هستين! حتما حق داشته ديگه.
عمو جان كدوم برنامه! شب بيداري براي ديدن فقط يك عمل مثلا هيجان زا. حالا به چند حالت مختلف و اشخاص مختلف با اندام هاي غير متعارف!! به قول لات اعظم گرفتي چي چي شد!
توي عكس بالا من هواپيما رو ماهواره يا اينترنت يا بلوتوث يا هر تكنولوژي جديد فرض مي كنم كه خارجي ها براي استفاده به ما دادند و به دليل بي جنبه بودن خلبان ها كه خودمان هستيم ،عاقبت خود و مسافر ها همه رو با هم به بد ترين حالت به فاكيدن مي ديم و اون توريست و خارجي ها هم دارند كـِر كـِر به ما ميخندند. بي خود نيست توي عربستان مذهبي ترين كشور دنيا گوشي بلوتوث دار رو حروم اعلام كردند! حتماَ يك چيزي مي دونند.
فراخوان: از همه دوستان اون ور آبي ،دكتر ها و علاف ها و خلاصه همه قديمي تر ها كه از ما چند تا شورت بيشتر پاره كردند در خواست مي كنم يك راهنمايي براي كنترل و نگه داشتن افسار اين اسب وحشي مرد ها ارايه و نسخه اي بپيچند. من خودم اولين پيشنهاد رو مي دم. من هميشه عاشق ته و آخر هر چيزي هستم. آقا اين عضو مزاحم رو از بيخ ببِـُرين ! ابزار كار يك چاقوي تيز و يا قيچي كاملاَ تيز و يا تبر يا ساتور. كاربردن اين وسايل بستگي به سن ،هيكل و از همه مهمتر نژاد افراد داره همراه با يك جلاد سنگدل و بقيه خونين ماجرا. در آخر هم يك عمر راحتي و فراغ بال.
بيخ نوشت: يارو يكي از آشنا ها زن و دو تا بچه داره. آمده به من گير داده كه زود باش براي من فيلم غير بهداشتي گير بيار. بهش مي گم من از كجا گير بيارم؟ بدبختي قيافه مون هم به بچه مثبت ها نمي خوره. ديد كه از ما چيزي نمي ماسه گير داد گوشيت رو بده ببينم چه چيزي توش داري. خودش رو جــــِر داد.توي حافظه يك گيگ موبايلم به جز چند تا گيف و ام پي تري و كليپ تبديل شده چيزي پيدا نكرد. حسابي ريده شد تو حالش. دست آخرش هم من رو به بيغي متهم كرد. معلوم نيست توي دلش چه چيزهاي ديگه اي گفته.خودمون من خيلي مثبتم.بچه قرتي بوديم خبر نداشتيم